neděle 29. března 2009

Džejpí nezklamal

Z pátečního rozhovoru Jiřího Paroubka s HN:
HN: Všechny poslední vlády měly své přeběhlíky. Vaše vláda měla přeběhlíka Kotta. A když teď Jan Schwippel položil vládu, je to přeběhlík, nebo "konstruktivní poslanec"?
Do ČSSD nepřeběhl, její vládu nepodporuje. Já jsem s ním nikdy předtím nejednal, jednal jsem s ním pět minut před úterním hlasováním. Něco jiného je, když Kotta vyloučili a když někoho koupí, jako byl zřejmě koupen Pohanka, nebo když kryjí defraudaci poslance Wolfa. No co krčíte rameny jako provládní médium?
HN: Protože si to můžeme myslet, ale nevíte to vy ani já.
No samozřejmě, že tam bylo krytí, copak by jinak státní zástupkyně odsouvala Wolfův případ?
HN: Jenže vrchní státní zástupkyně Hojovcová říká, že to bylo přesně naopak. Policie chtěla případ odložit, ale státní zástupci jim to nedovolili.
No tak budete si ze mě dělat legraci? Buďto pro Hospodářské noviny má význam se zabývat morálkou, nebo si tam napište, co chcete, a nepotřebujete rozhovor se mnou.
Poslední odpověď mi naprosto nedává smysl...
Osobně doufám, že ČSSD se onen politický nihilismus, který předvedla, hrubě v předčasných volbách nevyplatí. Když někdo umí pouze bořit a nenabídne konstruktivní alternativu, nezaslouží si nic jiného než spravedlivou odplatu. Funkcí opozice vy vyspělé zemi, navíc opozice s tak silným postavením, skutečně není neustále se snažit kazit práci vládě.

Žádné komentáře: