pátek 31. prosince 2010

Menší dáreček do nového roku

Původně jsem myslel, že vám ušetřím celých 13 dolarů, ale nakonec to bohužel tak horké nebude. Ve škole se totiž přes databáze dostanu k celé knize The Supreme Court Phalanx od Ronalda Dworkina, ale z tepla domova se dívám, že volný přístup je pouze ke čtvrtině knihy. Útlý spisek se skládá ze čtyř esejů pro The New York Review of Books - Judge Roberts on Trial, The Strange Case of Judge Alito, The Court and Abortion: Worse Than You Think a konečně nejrozsáhlejší The Supreme Court Phalanx, která je právě přístupná zdarma.
Dworkin se ani nesnaží předstírat, že se jedná o objektivní odbornou publicistiku, od počátku vidíte, že "pravicová falanga" jednomu z nejvýznamnějších právních filosofů 20. a 21. století vůbec nevoní. Jasně rozluštíte Dworkinovy antipatie vůči soudcům Alitovi či Kennedymu, naopak Breyer jako by u Dworkinů snídával. Robertse či Scaliu názorově autor též zjevně nemusí, ale aspoň je cítit respekt.
Dworkin se v prvních dvou esejích zabývá procesem jmenování soudců pro americký Nejvyšší soud a nikterak nešetří jak Robertse a Alita, tak senátory, kteří kandidáty schválili a pořádně si je neproklepli. Ve zbývajících dvou kapitolách Dworkin rozebírá, jak konzervativní soudcové mění americkou politiku a společnost k obrazu svému.
Navzdory odbornému tématu se kniha čte svižně, já jsem ji přelouskal po cestách autobusem do školy. Docela doporučuji, třeba se k příspěvkům nějak na internetu dostanete, protože 13 dolarů za takový sešitek mi přijde dost.

1 komentář:

Safa0511 řekl(a)...

Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, starší 16 let a mladší 11 let. Můj manžel mě hodně miloval, ale dostalo se do bodu, kdy se zapojil do záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem. Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a více, vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, některé bylinky a kořeny a malá oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jen zázrak, jsem rád, že mi pomohl a já mohu hrdě říci, že můj manžel je se mnou znovu a teď je se mnou zamilovaný jako nikdy předtím.
Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

E-mail: nosaugotemple@gmail.com
WhatsApp: +34631686040
                    +17207992813